Семінар з впровадження методики предметно-мовного навчання CLILПідтримка освітньої реформи /CLIL» |
Семінар-тренінг «Як створити сайт учителя географії. Технологія створення інтернет-сайту та робота з ним» в межах Школи педагога-новатора «Створення Інтернет-спільноти вчителів географії» |
Спецкурс-тренінг «Організація освітнього процесу в перших класах «Нової української школи» |
Майстер-класі для вчителів фізики 11-х класів |
Тренінг за підтримки The LEGO Foundation в Україні |
«Організація освітнього процесу в першому класі в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти |
Онлайн-марафон «Фінська освіта» |
Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» за напрямами «ІКТ», «Практичні прийоми» |
Інтернет-конференція «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» |
Онлайн семінар «Використання інтерактивних онлайн тестів» naurok.com.ua |
Вебінар «Ігрові онлайн-ресурси в дистанційному навчанні: граючись навчаємо» за напрямами «ІКТ», «Практичні прийоми» |
Вебінар «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» |
Семінар для вчителів французької мови «Les activités ludiques et théâtrales aux cours de FLE» |
Семінар з впровадження методики предметно-мовного навчання CLIL Підтримка освітньої реформи /CLIL» |
Семінар для вчителів німецької мови «Формуюче оцінювання за допомогою цифрових технологій» |
Тренінг для заступників директорів за підтримки The LEGO Foundation в Україні |
Zoom meeting «Оцінювання діяльності шкіл як засіб підвищення якості освіти» |
Круглий стіл "Форми та методи навчання іісторії в режимі дистанційного навчання. Досвід роботи" |
Навчально-практичний семінар"Дистанційне навчання- сьогодення та перспективи" |
Круглий стіл "Формування оптимальної траєкторії розвитку щасливої особистості в позаурочний час" |
Педмайстерня "Можливості групи web-технологій та інтерактивна взаємодія учителя та учнів під час дистанційного навчання" |
Назва роботи | Результативність |
«Впровадження наскрізного навчання як складової успішного формування екологічної компетентності молодших школярів умовах Нової української школи» | Диплом І ступеня |
«Навчання учнів англійської мови у контексті положень «Нової української школи»» | Диплом І ступеня |
«Авторські опорні схеми як засіб розвитку пізнавальної активності та підвищення якості знань учнів на уроках математики» | Диплом І ступеня |
«Розвиток критичного мислення через інформаційно-комунікаційні технології задля підвищення правової культури школярів і формування громадянського суспільства» | Диплом І ступеня |
«Розвиток комунікативних здібностей учнів в концепції НУШ на уроках англійської мови в початковій школі» | Диплом ІІ ступеня |
«Можливості використання тестування на уроках хімії для покращення якості освітнього процесу» | Диплом ІІ ступеня |
«Мотивація як чинник успішного саморозвитку та самореалізації особистості» | Диплом ІІІ ступеня |
Назва роботи | Результативність |
«Мотивація як чинник успішного саморозвитку та самореалізації особистості» | Диплом ІІІ ступеня |
Українська література | «Світ української поезії(твори Т.Г. Шевченка та Лесі Українки» | Диплом І ступеня |
Біологія | «Малекулярныйуровень организации жизни. Неорганические и органические вещества клетки» | Диплом ІІ ступеня |